Praca w biurze bazuje na kilku podstawowych narzędziach i mediach. Poza papierem i wszelkiego rodzaju przyborami piśmienniczymi mamy także akcesoria biurowe. Służące zarówno do obróbki dokumentów jak i wielu innych, nie związanych z obiegiem dokumentacji, celów.
W naszej ofercie znajdziecie Państwo szeroki wybór pieczątek i akcesoriów z nimi związanych. Są to na przykład datowniki samotuszujące, numeratory czy rolki do maskowania danych. Ich uzupełnieniem są oczywiście tusze różnych kolorów oraz poduszki przeznaczone do użytku z klasycznymi stemplami.
Kolejna kategoria przydatnych akcesoriów to zszywacze. Mogą to być zszywacze mini (przenośne), popularne zszywacze biurowe, specjalistyczne zszywacze długoramienne, ekologiczne zszywacze bezzszywkowe, komfortowe zszywacze elektryczne, poręczne zszywacze nożycowe, wydajne i solidne zszywacze archiwizacyjne czy profesjonalne zszywacze tapicerskie. Uzupełnieniem zszywaczy są oczywiście zszywki. Oferujemy dziesiątki różnych zszywek w popularnych i rzadziej wykorzystywanych rozmiarach, pakowanych w opakowania od 500 do nawet 5000 sztuk. Do usuwania zszywek przydadzą się natomiast rozszywacze, czyli tak zwane "szczęki teściowej". Warto mieć pod ręką rozszywacz, dzięki któremu łatwo pozbędziemy się zbędnej zszywki i oddzielimy dokumenty.
Drugie, równie popularne co zszywacze, narzędzie to dziurkacze. W naszym katalogu znaleźć można zarówno standardowe, dwuotworowe dziurkacze biurowe, jak również ich 4 otworowych kuzynów. Oferujemy także dziurkacze jednootworowe: konduktorskie lub szczelinowe, przeznaczone do bardzo precyzyjnych zastosowań.
Do cięcia papieru przydadzą się nożyczki biurowe oraz nożyki do papieru oraz dedykowane nożyki do kopert. Szeroki wybór rozmiarów i kolorów pozwoli Państwu wybrać najbardziej odpowiedni, dopasowany do indywidualnych wymagań model.
Aby łączyć ze sobą dokumenty, ale także inne przedmioty, wykorzystać można sznurki oraz gumki recepturki. Każde z wyżej wymienionych nadaje się lepiej do innych zastosowań. Paczkę łatwiej opasać sznurkiem niż gumkami, te drugie z kolei lepiej przytrzymają etykietę z opisem np. na pojemniku.
Do pakowania przyda się także folia stretch - zarówno ta czarna, jak i przezroczysta. Warto mieć pod ręką nawet niewielką, 1 kg rolkę, bo folia tego typu to także znakomity sposób na tymczasową ochronę przed kurzem oraz wilgocią.
Aby zabezpieczyć folię, ale łączyć ze sobą także inne przedmioty, warto skorzystać z taśm klejących oraz klejów. Te pierwsze pozwolą nie tylko na klejenie arkuszy papieru, ale w wersji pakowej nadają się też do zaklejania kartonów. Taśmy klejące mają także wiele innych zastosowań (montażowych, maskujących czy ostrzegawczych). Kleje z kolei pozwolą na trwałe i najczęściej niewidoczne połączenie papieru oraz innych tworzyw i materiałów.
Do łączenia arkuszy papieru wykorzystać można także spinacze oraz klipy. Poza tymi oczywistymi zastosowaniami, oba te metalowe akcesoria mogą być przydatne w innych miejscach, zarówno w domu, jak i w biurze. Uzupełnieniem dla nich będą pinezki i szpilki, dzięki którym łatwo zamocujemy np. arkusze papieru na tablicy korkowej.
Aby ułatwić przemieszczanie się w obrębie przedsiębiorstwa, warto wykorzystać w tym celu holdery i etui na karty magentyczne. Identyfikatory przydadzą się natomiast przy organizacji różnego rodzaju spotkań handlowych, konferencji, szkoleń oraz imprez targowych.