WAŻNE: Dla przesyłki uszkodzonej w czasie transportu protokół powinien być wypisany w dniu odbioru paczki.
Na wszystkie produkty zakupione w sklepie ATAKTO.pl przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu, zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U. z 2002 r. Nr 141 z późn. zm.).
ATAKTO.pl nie jest producentem sprzedawanych towarów. W przypadku towaru, na który producent lub podmiot wprowadzający produkt na rynek udzielił gwarancji, Kupujący może skorzystać z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji producenta – w tym wypadku Kupujący reklamuje sprzęt bezpośrednio do gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji), a Sprzedający wyłącznie pośredniczy w procedurze reklamacyjnej.
Przyjęcie reklamacji zostanie potwierdzone osobną wiadomością e-mail.
Sprzedający dokona oceny zasadności reklamacji w czasie do 14 dni roboczych i powiadomi o sposobie jej dalszej realizacji.
W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Sprzedający na swój koszt wymienia towar na nowy bez wad, a w razie niemożności takiej wymiany, po uzgodnieniu z Kupuącym:
- dokona naprawy towaru, albo
- obniży cenę reklamowanego towaru, albo
- zwróci cenę towaru.
Reklamację uważa się za zasadną, jeżeli towar:
- posiada wady fabryczne,
- został uszkodzony mechanicznie w czasie transportu do Klienta,
- jest niezgodny ze złożonym przez Kupujacego zamówieniem.
Ważne:
Reklamowany produkt odsyłasz do nas na własny koszt o ile reklamacja nie zostanie uznana za uzasadnioną.
Ze względu na bezpieczeństwo przesyłki rekomendujemy dokonywanie zwrotów za pośrednictwem firmy kurierskiej lub korzystając z usług pocztowych z opcją "potwierdzenie nadania" i "paczka polecona".
Prosimy o niewysyłanie do nas paczek "za pobraniem" - nie mamy możliwości odbioru takich przesyłek.