Przy odbiorze w punkcie (Paczkomaty InPost, Paczka w Ruchu):
Sprawdź wygląd opakowania. Pudełko nie powinno posiadać wgnieceń lub dziur.
Każda przesyłka jest zabezpieczona taśmą z logo ATAKTO.pl – taśma powinna być nienaruszona.
- • Jeżeli opakowanie jest uszkodzone poinformuj nas o tym najpóźniej w ciągu 24 godzin po odebraniu paczki (darmowa infolinia 800 707 010 pn-pt: od 8:00 do 16:00 lub info@atakto.pl).
Przy kurierze:
Sprawdź wygląd opakowania. Pudełko nie powinno posiadać wgnieceń lub dziur.
Każda przesyłka jest zabezpieczona taśmą z logo ATAKTO.pl – taśma powinna być nienaruszona.
- • Jeżeli stan przesyłki nie budzi Twoich wątpliwości – podpisz list przewozowy.
- • Jeżeli opakowanie jest uszkodzone, umieść stosowną informację na liście przewozowym.
- • Odbierz przesyłkę, ale nie zwalniaj jeszcze kuriera – ma obowiązek zaczekać.
- • Otwórz paczkę i sprawdź jej zawartość. Jeżeli masz zastrzeżenia do stanu produktów lub zgodności z dokumentem sprzedaży zażądaj sporządzenia protokołu szkody.
- • Dopilnuj wypełnienia wszystkich pól protokołu, masz również prawo wpisać własne uwagi, nawet jeśli będą sprzeczne z informacjami wpisanymi przez kuriera.
- • Poinformuj nas o zaistniałej sytuacji najpóźniej w ciągu 24 godzin od wizyty kuriera (darmowa infolinia 800 707 010 pn-pt: od 8:00 do 16:00 lub info@atakto.pl).
Po odjeździe kuriera:
W przypadku gdy przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia już po odjeździe kuriera:
- • Skontaktuj się niezwłocznie z właściwym Biurem Obsługi Klienta firmy kurierskiej DPD w celu zgłoszenia interwencji.
- • Twoje zgłoszenie zostanie przyjęte i zostaniesz umówiony na kolejną wizytę kuriera w celu sporządzenia protokołu szkody.
- • Poinformuj nas o zaistniałej sytuacji najpóźniej w ciągu 24 godzin od wizyty kuriera (darmowa infolinia 800 707 010 pn-pt: od 8:00 do 16:00 lub info@atakto.pl).