Zastanawiacie się, jak uporządkować swoje biurko? Jeżeli tak, to podpowiadamy, że doskonałym wyborem do organizacji będą przyborniki i organizery na biurko. Dzięki nim możemy w estetyczny sposób przechowywać karteczki, długopisy, spinacze i wiele innych akcesoriów. Dobrze zorganizowana przestrzeń na biurku nie tylko pozwala na utrzymanie porządku, ale również usprawnienie pracy, czy też nauki.
Decydując się na zakup organizera powinniśmy zastanowić się najpierw, z jakiego tworzywa ma być on wykonany. Najczęściej przyborniki na biurko produkowane są z metalu lub tworzyw sztucznych. Oprócz tego pojemniki na akcesoria biurowe różnią się także wymiarem, kształtem oraz kolorem. Taka różnorodność pozwala każdemu na dopasowanie odpowiedniego modelu do swoich własnych preferencji.
Organizery na biurko nie tylko ułatwiają uporządkowanie wszystkich akcesoriów na biurko. Korzystanie z nich niesie ze sobą wiele innych korzyści. Jedną z nich z pewnością jest efektywniejsza praca lub nauka. Koniec z poszukiwaniem ołówka, długopisu czy też nożyczek. Korzystając z przybornika na biurko przechowywać możemy wszystkie akcesoria w jednym miejscu – tym samym zachowując na biurku idealny porządek.
Jaku już wcześniej wspomnieliśmy na rynku dostępnych jest wiele różnych od siebie modeli przyborników. Znajdziemy wiele organizerów, które dedykowane są do przechowywania długopisów, karteczek, czy też wizytówek. Dostępne są także wielofunkcyjne przyborniki, które mają niezwykle uniwersalne zastosowanie. Posiadają one wiele przegródek i komór, które przeznaczone są różnym akcesoriom biurowym. Poniżej przedstawimy większość z nich.
Wielofunkcyjne przyborniki na biurko w zależności od producenta oraz modelu przybierają różne formy. Wszystkie łączy jednak to, że wyposażone zostały one w kilka przegród dedykowanych różnego rodzaju akcesoriom biurowym. Jednym z tego typu organizerów jest przybornik marki Deli o klasycznym kształcie walca. Posiada on 2 przegrody przeznaczone na artykuły piśmiennicze oraz 5 szufladek na mniejsze akcesoria typu: spinacze pinezki lub gumki recepturki. Produkowany jest on z wysokiej jakości tworzyw sztucznych.
Kolejnym rodzajem wielofunkcyjnego przybornika jest obrotowy pojemnik na akcesoria biurowe marki Grand. Wykonany jest on z metalowej lakierowanej na czarno siatki. Wyposażony został w 3 komory na długopisy, kredki lub inne podłużne artykuły oraz w 2 półeczki z podziałkami na drobne akcesoria. Obrotowa podstawa umożliwia szybkie znalezienie poszukiwanej rzeczy bez konieczności podnoszenia organizera z powierzchni biurka.
Organizer na biurko marki Taurus również świetnie sprawdzi się w każdym biurze. Posiada on 9 komór, w tym: 4 na przybory do pisania, 4 na drobne akcesoria oraz 1 szufladkę. Na jego spodzie znajdują się antypoślizgowe nóżki, które zapobiegają przypadkowemu przesuwaniu się przybornika. Z jego pomocą w szybki i łatwy sposób uporządkujemy nasze biurko.
Oferta organizerów na biurko jest naprawdę spora. Obejmuje ona również modele, które posiadają pełne wyposażenie. Jednym z takich przyborników jest ten oferowany przez markę Eagle. Zaopatrzony jest w szereg przydatnych przegród wraz z podajnikiem na taśmę. Dostępny jest on w kolorze czarnym, a do jego produkcji wykorzystano tworzywo sztuczne. Do organizera dołączone zostało wyposażenie, w skład którego wchodzą: zszywacz, rozszywacz, nożyczki, nóż do papieru, temperówka, gumka do ścierania, linijka 15 cm ,wbudowany uchwyt do taśmy z obcinaczem, długopisy (3 szt.), pinezki tablicowe (20 szt.), spinacze (30 szt.), zszywki nr 10 (1 opakowanie), taśma klejąca 12mm × 10 m oraz notes 67×90 mm.
Pojemnik na długopisy najczęściej przybiera formę wąskiego kubka. W zależności od producenta tego rodzaju przybornik wykonany może być z metalu lub z tworzywa sztucznego. Do wyboru mamy najczęściej okrągłe lub kwadratowe organizery. Niezależnie jednak od materiału użytego do produkcji oraz kształtu, wszystkie kubki na długopisy charakteryzują się tym, że są w stanie pomieścić wiele przyborów piśmienniczych.
Największą popularnością cieszą się pojemniki na długopisy w kolorze srebrnym, czarnym, dymnym lub przezroczystym. Należy jednak zauważyć, że ich oferta jest znacznie bardziej rozbudowana. Oprócz klasycznych kolorów do wyboru mamy także organizery w kolorze niebieskim, żółtym, różowym, granatowym, zielonym, czerwonym czy też limonkowym.
W tej kategorii znajdziemy także modele dedykowane dzieciom. Jednym z nich jest przybornik na biurko BeBe Friends marki Interdruk. Ten kubek na długopisy pełni nie tylko funkcję przybornika. Dzięki specjalnym wycięciom służyć może jako uchwyt na telefon. Urocze kształty i dopasowana kolorystyka sprawiają, że kubeczki swoim wyglądem przypominają zwierzaki. Jest to idealne rozwiązanie do przechowywania nie tylko długopisów, ale również kredek czy też innych akcesoriów.
Organizer na biurko dla dzieci marki Fiorello wyróżnia się na tle pozostałych niecodziennym designem. Swoim wyglądem przypomina on kosz na śmieci. Jest to praktyczne rozwiązanie, które sprawdzi się zarówno w biurze, jak i w domu. Tego rodzaju organizer na kredki produkowany jest z solidnego tworzywa sztucznego. Dostępny jest w jednym z pięciu kolorów: niebieskim, zielonym, czerwonym, żółtym lub różowym. Wbrew pozorom jeden taki kubek jest w stanie pomieścić nawet kilkanaście kredek, długopisów lub innych przyborów piśmienniczych.
Warto tutaj również wspomnieć o przykuwającym wzrok, stylowym kubku na długopisy marki Leitz. Posiada on również funkcję pogłaśniania dźwięku w smartfonie. Po odłożeniu telefonu na podstawkę ekran urządzenia pozostaje w pełni widoczny dla użytkownika. Ten model dostępny jest w aż 8 odsłonach kolorystycznych: biało – różowej, biało – niebieskiej, biało – szarej, biało – żółtej, biało – turkusowej, biało – fioletowej, biało - czarnej oraz biało – zielonej. Tak szeroka gama kolorystyczna umożliwia dopasowanie kubka nie tylko do indywidualnych preferencji, ale również do aranżacji wnętrza.
Organizer na biurko z szufladami przydatny jest wszędzie tam, gdzie korzystamy z wielu akcesoriów. Nie masz gdzie schować pliku kartek lub ładowarki do telefonu? W takim przypadku z pewnością przydatny okaże się pojemnik z szufladami. Wykorzystywać go możemy zarówno do przechowywania jak i również segregacji dokumentów, które nie powinny leżeć na wierzchu. Elegancki design tego typu organizerów sprawi, że staną się on estetycznym elementem wyposażenia biura.
Tego rodzaju organizer najczęściej składa się z kilku szuflad, w których można przechowywać drobne przybory piśmiennicze takie jak długopisy, ołówki, flamastry czy też nożyczki, klej, spinacze i wiele innych. Dzięki temu wszystko jest łatwo dostępne i zawsze pod ręką.
Przyborniki lub jak kto woli stojaki na koperty z pewnością przydatne są tam, gdzie wysyłamy, lub otrzymujemy dużo korespondencji. Produkowane są one z metalowej, lakierowanej siatki w kolorze srebrnym lub czarnym. Składają się one ze stabilnej podstawy oraz kilku przegródek o zróżnicowanej wielkości. Dzięki temu możliwe jest szybkie i łatwe segregowanie kopert. Przyborniki na koperty doskonale sprawdzą się również w pokoju ucznia, umożliwiając mu przechowywanie zeszytów.
Tego rodzaju organizery dedykowane są – jak sama nazwa wskazuje – do przechowywania karteczek. W związku z tym, w przeciwieństwie do większości pojemników na długopisy, ich podstawy nie są okrągłe, a kwadratowe. Posiadają one również specjalne wycięcie, które umożliwia swobodne wyciąganie pojedynczych arkuszy papieru. Przyborniki te umożliwiają przechowywanie karteczek, tak aby nie były one porozrzucane po całym biurku. Dzięki temu chcąc zanotować istotną dla nas informację zawsze będziemy mieli je pod ręką.
Organizery na karteczki produkowane mogą być z metalu lub tworzyw sztucznych. Najczęściej występują w jednej z trzech odsłon kolorystycznych: srebrnej, czarnej lub przezroczystej. Zazwyczaj posiadają one niewielkie, kompaktowe rozmiary, dzięki czemu nie zajmują dużo miejsca na biurku.
Organizer na wizytówki przydatny jest w każdym biurze lub sekretariacie. W tego rodzaju przybornikach przechowywać możemy np. własne wizytówki, które następnie wręczamy naszym klientom. Możemy je również wykorzystywać do segregacji wizytówek otrzymanych od kontrahentów. Dzięki temu nie będziemy musieli szukać ich po szufladach biurka czy kieszeniach marynarki. Podobnie jak pojemniki na karteczki te również produkowane są z metalu lub tworzywa sztucznego. Występują w kolorze srebrnym, czarnym lub przezroczystym.
Należy pamiętać, że organizery na biurko powinny być dostosowane do konkretnych potrzeb i preferencji użytkowania. Warto upewnić się, że wybieramy taki model, który najlepiej pasuje do stylu naszej pracy i z pewnością pomoże nam zachować porządek na biurku. Klikając w poniższy przycisk, zapoznacie się z całą ofertą organizerów i przyborników na biurko.